Temporal d'obra i servei determinats

Concepte i objecte.

 

Realització d'obra i servei determinats amb autonomia i substantivitat pròpia dintre de l'activitat normal de l'empresa.

 

Durada:

 

Limitada en el temps encara que incerta. Serà el lapse temporal exigit per a la realització de l'obra i servei contractat.

 

Formalitats de la contractació:

 

El contracte deu formalitzar-se per escrit, determinant en el mateix el més concretament possible el seu objecte.

 

Període de prova:

 

Es pot incloure perfectament en el contracte.

 

Successió contractual:

 

Factible si cadascun dels contractes posseeix substantivitat pròpia.

 

Extinció i denuncia:

 

El contracte finalitzarà quan es perfeccione l'obra o el servei concret per al qual va ser contractat el treballador. Si la durada del contracte és superior a un any, la part que formule la denúncia està obligada a notificar a l'altra la terminació del contracte amb una antelació mínima de 15 dies. L'incompliment per part de l'empresari, li obligarà a l'abonament d'una indemnització equivalent al salari corresponent als dies que aquest termini s'haja incomplit.

 

Particularitats d'aquesta modalitat contractual en el sector de la construcció:

 

Existència actual, derivada del vigent Conveni Col·lectiu Nacional de la Construcció, del contracte fix d'obra. El personal contractat baix aquesta modalitat podrà treballar per a una mateixa empresa en distints centres de treball (obres) d'aquella, dintre de la mateixa província durant un període màxim de 3 anys consecutius.

 

Cotització atur per a 2001:

 

Tipus de cotització en circumstàncies d'atur:

 

Contractació de durada determinada a temps complet; 8.3 (6.7 % empresa i 1.6 % treballador).

Contractació de durada determinada a temps parcial 9.3% (7.7 % empresa i 1.6 % treballador).

Joves.net © 2012 | Inici